Dornier Do 335
Potenciálně jedna z nejvýkonějších jednomístných pístových stíhaček, které kdy byly vyrobeny, Dornier Do 335, bylo unikátní letadlo, jež ilustrovalo určitou schopnost předvídavosti a radikálního inovátorství, jež bylo typické pro některé subjekty německého leteckého průmyslu před a během druhé světové války. Nekonvenční uspořádání Do 335 sestávalo ze dvou řadových motorů uvnitř trupu, jednoho klasicky umístěného v přídi a ženoucího tažnou vrtuli a druhého uloženého v trupu za kokpitem, který prostřednictvím prodloužené hřídele poháněl tlačnou vrtuli umístěnou na ocase.
Technické údaje Dornier Do 335A-1
Rozpětí: 13,8m
Délka: 3,85m
Maximální rychlost: 770 km/h ve výšce 6400m
Maximální vzletová hmotnost: 9600 kg
Dolet: 1395 km
Provozní dostup: 11 400m
Výzbroj: jeden 30mm dopředný kanon umístěný na motoru, dva 15mm kanony v horním předním trupu, max, 1000kg bomb umístěných uvnitř či vně
Motor: dva řadové pístové motory Daimler Benz DB 603 série A nebo E, každýA 1750 k
Posádka: jeden (existovali i výcvikové modely , které měli 2 místa)